onsdag den 11. august 2010

For fed til det her sted


Så har jeg motioneret symaskinen igen. Gustav, den stakkels dreng, havde ingen bukser, på trods af at vi har kælderen fuld af tøj fra Anton. Men Gustav er.....ja, hvordan skal en mor udtrykke sig korrekt. Han er nok mere elastik typen end Anton var i den alder. Så jeg har lavet benklæder med elastisk talje til drengen. Det er rarest (for os alle sammen) når der ikke er noget der strammer rundt om Gustav.

Ejermanden virker tilfreds når han sidder helt stille og kigger på de små "bugs" imens han rører ved dem med sin lille pegefinger. Åh, hvor er han dog dejlig den lille tykkert.
Alle materialer er fra Stof & Stil.

6 kommentarer:

  1. Sikke fine bukser. Jeg kan rigtig godt lige stoffet og båndet i taljen. Har du lige købt det? - Tænkte på om det er en efterårsnyhed hos Stof & Stil.
    Kh Gitte

    SvarSlet
  2. Skønne bukser - de er virkelig søde:-)

    SvarSlet
  3. Nej hvor er de fede! Måske skulle man få en baby mere... Eller hvordan tror du bukserne ser ud i str. 6 og 11 år? :) 6 år kunne faktisk nok godt gå! De er helt vildt seje!

    SvarSlet
  4. Gitte - stoffet er ikke en efterårsnyhed. Jeg har lige købt det i Herning. Men jeg tror stadig der er noget tilbage i alle afdelinger af Stof & Stil.

    Irene - tak tak :)

    Linnea - tak :)

    Bella - tak :)

    Mette - 6 og 11 år er ikke noget problem. Men hvad med Flemming? Han skal da også have!!

    SvarSlet