tirsdag den 24. august 2010

Nu skal det bare lige syes og strikkes sammen

Gustav og jeg har været på tur i dag. Vi rejste ud i Stof & Stil for at proviantere....bare lige det allermest nødvendige. Uha, det blev dyrt. Men nu er der materialer i hus til mange fine ting. De skal bare lige laves.

Her ses for eksempel et fint tørklæde

Her er to toppe

Fløjlsbukser med noget lidt tøset foer til Gustav

Fløjlsbukser med knapt så tøset foer til Gustav

En kæmpe bille som bare er rar at have i baghånden

Karklude bare fordi de var der og var fine og billige. 7,-/stk !!

Der røg desuden et mindre læs tilbehør i kurven. Det er så træls at sidde og mangle når man lige er midt i noget. Åh, det er dejligt at planlægge nye projekter.

5 kommentarer:

  1. Wuiii, det ser lækkert ud! det der tørklæde er ret flot! (Og meget langt??)

    SvarSlet
  2. Tak tak :) Ja, måske er der til to tørklæder he he :)

    SvarSlet
  3. Jeg får helt abstinenser - jeg har slet ikke være i Stof&Stil efter de nye kataloger er kommet!! Men jeg har da fået dem med posten og der er så mange lækre ting!!
    Det er nogle ret fede bukser ham Gustav har fået :) Får helt lyst til at opsummere lageret af fløjl!

    SvarSlet
  4. Sikke lækre sager, du kan komme i gang med. Farlig butik at bevæge sig ind i...

    SvarSlet
  5. Mette t - ja, kan du så komme afsted. Hvem ved hvornår man risikerer at sne inde. Det er jo sket før.

    Mette b - ja, det er farligt område. Jeg må ikke komme der så tit, hvilket bare betyder at jeg går helt ballalajka når jeg er der. Godt vi har en stationcar.

    SvarSlet