tirsdag den 31. august 2010

Slut prut begynd

Nu er sommeren slut. Det samme er min barsel. Gustav begynder sin karriere i dagplejebranchen i morgen, og jeg skal til at forholde mig til virkeligheden igen. Det føles lidt vemodigt, for Gustav er i sandhed den nemmeste baby man kan ønske sig. Han sidder på sit lille tæppe og kigger på ting imens han snakker og nulrer i alt med sin lille tykke pegefinger.
Men det bliver også dejligt at komme tilbage til kollegaer, og de arbejdsopgaver jeg brænder så meget for.


I år blev året hvor jeg fik olieret liggestolene og fik givet dem nyt stof. Det pyntede. Det samme gjordet det med lidt vimpler i haven. Det gav en rigtig hyggelig stemning af sommerhus. Desværre har vi ikke siddet særligt meget ude i år. Jeg syntes det har regnet for meget. Men alle andre siger det har været en dejlig sommer, så måske er det bare fordi det er så besværligt når man har en baby, at vi har været mest indendørs. 

7 kommentarer:

  1. Sjovt du også syntes det har regnet hele sommeren, samme oplevelse har jeg nemlig. Mine forældre syntes det har været en skøn sommer 7 uger med fuld sol!!! Så forskellig vores opfattelser er.

    Jeg ønsker dig en god job start og god start i dagpleje for Gustav.

    SvarSlet
  2. god arbejdslyst og hils i Birk,annette

    SvarSlet
  3. Ai, er det allerede nu? Er sikker på, at Gustav tager sin nye hverdag i stiv arm - og du skal jo tilbage til eget kontor......... Kram

    SvarSlet
  4. hej camilla.. vil du ikke være sød at sende din mail sdresse ..
    det er ang. ny bog og som altid med mig haster det.. super lækker blog du har..
    pernille albers (forfatter af familiesysler)

    SvarSlet
  5. Heidi - Ja, meget mærkeligt ik'?
    Tak tak :)

    Hej Annette - tak :) og det skal jeg nok.

    Katrine - ja, det er bare uhyggeligt somtiden raser afsted.

    Albers - Dejligt at høre fra dig :)Coming up...

    SvarSlet
  6. Håber du har haft en god dag :) Jeg kommer helt til at savne Birk :) Hils dem!

    SvarSlet