torsdag den 30. september 2010

Hjemmegjort dåbsgave til lille Lise

Når vi er til barnedåb, er det faktisk gået hen og blevet en tradition, at dåbsbarnet får et sæt hjemmesyet sengetøj med broderet navn. I weekenden er det Lise Cecilies tur til at modtage en hjemmesyet dåbsgave.
Et juniorsengesæt i fin retro-stil i blød bomuld med okkergult broderi. Broderiet er lavet efter free style metoden. Jeg har med let håndskrift tegnet bogstaverne op. Det syntes jeg giver et flot og uhøjtideligt udtryk der passer godt til printet i stoffet.



Jeg glæder mig rigtig meget til jeg skal stå fadder og selvfølgelig til at overrække gaven.
Alle materialer er fra Stof & Stil.

4 kommentarer:

  1. Sikke en vidunderlig gave. Sengesættet er utrolig smukt og farverne står så godt til hinanden. Den gave kan kun vække stor begejstring og hjertevarme. :))

    SvarSlet
  2. Såå fint med den okkergule farve til.
    Elsker det prikkede stof.

    SvarSlet
  3. Ulla V - tak :) moderen blev tilsyneladende meget glad.

    Sine - ja, er det ikke bare lækkert :)

    Anne - tak :)

    SvarSlet