søndag den 5. september 2010

På tur ned ad memory lane - nu i egen øse

I dag er turen gået til Viborg hvor jeg mødtes med hende her, hvor vi besøgte husflidsmessen. Det blev ikke til de store indkøb. Jeg købte 4 perler og en gave til min svigerinde der snart har fødselsdag. Den skal I nok få at se. Det var ikke den kontante beholdning det skortede på. Men der var for mit vedkomne lidt langt imellem snapsene på den messe. Ønskefe havde den lækreste stand. Det var da også der gaven blev indkøbt.

Men ellers kunne jeg glæde mig over det herlige selskab, og den efterfølgende gåtur i Viborgs søndagslukkede gågader. I fantastisk dejligt solskin. Der blev talt om både løst og fast og om gamle dage, da vi boede i byen. Viborg er skam en dejlig by. Det kan jeg bedre se nu end for ti år siden.

En helt anden ting jeg kunne glæde mig over var selve turen frem og tilbage. Den blev nemlig foretaget i EGET automobil. Ja, nemlig ja!! Jeg har fået egen øse. Og jeg kan godt afsløre at der er nogen der har revet sig. For der er intet spor af billig pis-potte over automobilet. Jeg er den heldigste jeg kender. Prøv lige at se her....

Nu skal den bare pimpes up. Jeg forestiller mig noget med nogle sofapuder og noget klunkebånd rundt i vinduerne. Måske en stor hæklet svamp der hænger og dingler i bakspejlet. Andre gode forslag modtages gerne. Dan siger at så vil han ikke køre i den...........Godt, siger jeg bare. Murhahaha.....my precious.

8 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Lækker øse! Tillykke med den. Jeg stemmer klart for, at du pimper den, så du kan have den for dig selv.

    SvarSlet
  3. Hej Anne :) Tak. ja, den skal ikke have for lidt. Jeg tror også jeg vil stoppe wunderbaums ind i alle hulrum og sprækker. Det kan måske holde ham væk.

    SvarSlet
  4. Tillykke med din nye bil, det er vel nok dejligt for dig.

    SvarSlet
  5. Kan du ikke bare hækle nogle wunderbaums? Så slipper du for hørmen!

    SvarSlet
  6. Sej bil :-) Tillykke med kareten - og bare fyld dem med puder og dimser- så bliver den da toplækker

    SvarSlet
  7. Karin - tak tak :) Ja, det er fantastisk dejligt.

    Anne - god idé der.

    Katrine - ja, den skal ikke have for lidt.

    SvarSlet
  8. Du skal da have blomster på den. Det har jeg, de er købt her: http://hippymotors.co.uk/

    SvarSlet