lørdag den 23. oktober 2010

Et familieprojekt

Ja, så kom vi dertil hvor man så mig stå og hakke i et kæmpe græskar, med græskar indmad hængende i håret og ned ad alle skabslåger, simpelthen fordi jeg er blevet nogens mor.


Jeg tror det er den primære grund til at folk får børn. Pludselig får mærkelige aktiviteter mening og det bliver sjovt. Jeg havde det på samme måde første gang jeg var i Lalandia. Et sted der er ganske hyggeligt......hvis man altså har børn med. Jeg har prøvet at forestille mig hvor kikset det måtte føles at være sådan et sted uden børn. Bare Dan og mig. Hmmm......


Jeg prøvede meget optimistisk at holde aktiviteten inde på en sort plasticsæk, dog uden held, fordi 2 stk. meget engageret afkom + 1 stk. lige så engageret husdyr insisterede på at hjælpe til.

Murhahahaha...

7 kommentarer:

  1. Men altså fine - det er de jo :)

    SvarSlet
  2. Hvor blev det familieprojekt bare flot. Dejligt med sådan nogle flittige hjælpere.

    SvarSlet
  3. Det ser da knald-hyggeligt ud.
    Har faktisk også overvejet det der Lalandia. Altså jeg mener, nu har været på All-inclusive Gran Canaria-ferie, så er Lalandia vel næste stop?..

    SvarSlet
  4. K - tak tak :)

    Karin - Tak. Ja, det er herligt. Vi blev også enige om at det faktisk var en ret flot græskar-lygte-mands-debut.

    Husmoder - Ja,knald hyggeligt :)
    Hvis I aldrig har været i Lalandia, så er det vist ved at være jeres tur. God fornøjelse :)

    SvarSlet
  5. Hey, den er sej! Vi er nået til, at der står et stort helt ud u-udhulet græskar uden for døren. Til gengæld er det meget stort. :-)

    SvarSlet
  6. Anne - det er da en start. Jeg tror faktisk det holder længere, når man ikke sådan hakker huller i det og ovenikøbet sætter varme på :)

    SvarSlet
  7. Ja, der er også en pointe i ikke at skære i det for tidligt, for så mugner det - al Atamon til trods. Og når det tørrer ind, falder låget ned i græskaret. Jaja, jeg er i virkeligheden bare megasmart. Hø. :-)

    SvarSlet