søndag den 31. oktober 2010

Laliiiii-la-lajjjj...

Søndag. Uhm, lidt rengøring imens Dan og Anton ordner tagrenderne. Frokost med en velfortjent øl til. Og en hjemmebrygget snaps....eller to. Ups, det var vist én for meget. Mutter og fatter blev i hvert fald lidt fjantede.
Det er nu sjovere at rydde søndagsfrokosten af bordet med en lille fjer på.

Nu sover fatter på sofaen. Han halvt sidder, halvt ligger. Gustav sover i sin barnevogn, Anton ser Peter Plys og jeg sidder lige ved siden af og forbrænder forkosten. Her er så stille. Uffe-dyret er her også. Vi hygger

Jeg burde egentligt pakke. I aften kl.19 bliver jeg hentet af en kollega. Vi skal til Amsterdam på research-tur.
Det bliver hyggeligt at se Amsterdam igen. Jeg har været der én gang før, som teenager. Dengang besøgte jeg Van Gogh museet og Madame Tussaud. Jeg husker Amsterdam som en dejlig by. Jeg er spændt på at se byen igen - med voksne øjne.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en helt igennem dejlig søndag. :))

    Og dagen i morgen bliver da vist heller ikke helt dum. Jeg ville ønske, at det var mig der skulle til Amsterdam på opdagelse...

    Rigtig god tur. :))

    SvarSlet
  2. Rigtig god tur







    rigtig god tur

    SvarSlet