mandag den 18. oktober 2010

Sort skærm

Ja, jeg er her altså endnu. Det er bare som om der ikke rigtig sker noget i mit liv der rummer den store underholdningsværdi for tiden.
Jeg er lige inde i en periode hvor hverdagens små mirakler virker så små, at mine trætte øjne ikke rigtig kan fokusere på dem. Det er ikke fordi jeg er trist. Jeg føler mig måske bare uinspireret. Jeg kan ikke rigtig hidse mig selv op til at fotografere en karryret jeg har lige lavet eller noget retro-look-a-like jeg lige har makket sammen. Og det er skam ikke fordi vi ikke har fået mad med karry eller fordi jeg ikke har strikket og nørklet. Der er bare ikke så meget nyt i det............... Derfor er der prøvebillede her på kanalen for tiden.
Måske bliver jeg igen ramt af trangen til at dele hverdagens må mirakler. Indtil da kigger jeg bare med hos jer andre, som heldigvis stadig kan se ud af jeres velsignet inspirerede øjne. Pas god på dem.

4 kommentarer:

  1. Prøvebilledet er da ren retro, Camilla. I disse tider med en million-milliard tv-kanaler er det da en hel befrielse at se et prøvebillede.
    Men slap du bare af, jeg er sikker på det pludselig bobler i din finurlige hjerne og så kommer der bare herlige fortællinger og dejlige nørklerier ud igen.

    SvarSlet
  2. Hej Kirsten :)
    Tak for kommentaren. Jeg tror du har ret. For at boble har man brug for pauser hvor brusen gerne må gå ud af én ;)

    SvarSlet
  3. Ha' en rigtig god pause... Glæder mig til du er tilbage igen!

    SvarSlet