tirsdag den 5. oktober 2010

Strik selv i bonderøvstil


Da jeg var på Århus tour med hende her i sommer, købte jeg ind til et lækkert tørklæde i  Duo Silke/merino fra design-club. Tørklædet  der er designet af hende her, er nu langsomt begyndt at tage form. Det er det bedste ved de lange mørke aftener. De skriger på, at man putter sig i sofahjørnet med skoldhed the og strikketøj. Jeg kan glæde mig til det flere gange i løbet af en dag. Især hvis det regner og er lidt småkoldt.....Uhm, og ild i brændeovnen. Dan har hakket brænde (det hedder det når øksen er sløv) så vi er klar til hygge, og jeg mangler stadig et halvt tørklæde. :)


4 kommentarer:

  1. Det er et fantastisk tørklæde der kommer ud af dine mørke aftner og varme sofahjørner. Jeg strikkede det i blå, sort og hvid sidste år til min lillebror i julegave, og han har virkelig brugt det meget. Jeg var selv meget forelsket i de fine striber og det lækre garn. Så jeg går og lurer på om jeg også skal lave et til mig selv.

    Glæder mig til at se når dit er færdigt. God strikkelyst.

    SvarSlet
  2. Hvornår skal vi afsted igen? :) Jeg skal vist også snart have slået masker op til mit af slagsen :)

    SvarSlet
  3. Hvis I skal til Århus igen, vil jeg gerne drikke kaffe med jer. :-)

    SvarSlet
  4. Louise - sikken en heldig bror du har. Du har da helt sikkert fortjent et selv :)

    Mette - så snart som muligt da :)

    Anne - ja, det skal vi da. Det lyder som en plan. Du hører :)

    SvarSlet