tirsdag den 30. november 2010

I dag har jeg sagt farvel....

...til mine rigtig gode kollegaer og samarbejdspartnere igennem 5 år. For jeg har fået nyt arbejde. Jeg havde ikke forudset, at det faktisk ville blive en smule sørgeligt. Men det blev det.

Som et ritual lige i min ånd, sluttede vi af med at indtage en større mængde kage, med tilhørende velpisket flødeskum.

De søde kollegaer havde købt en farvelgave til mig, som jeg allerede er meget glad for. Jeg er jo stor bonderøvs fan. Så familien bonderøv's julebog rammer mig lige i hjertet. Også selvom kollegaerne mente at jeg burde søge om orlov fra det nye arbejde i december, for at kunne leve op til de mange gøremål der er beskrevet i bogen.

Jeg springer orloven over, da jeg glæder mig mere end meget til, at starte på det nye arbejde i morgen.

Jeg håber det bliver godt. Jeg tror det - for jeg kan mærke det allerede.....både med bogen og med det nye arbejde.

13 kommentarer:

  1. Åh altså søde Camilla :) Held og lykke med din start i morgen - jeg vil tænke på dig hele dagen :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med det nye job. Hvor skal du nu slå dine folder??

    SvarSlet
  3. Hej Camilla, jeg er da også nysgerrig efter at vide hvad du så skal,

    SvarSlet
  4. Jeg ved godt hvor det er henne nu. Jeg søgte også stillingen, og jeg blev nr 2!!! Lidt sjovt.

    SvarSlet
  5. Stort til lykke med det nye arbejde.
    Jeg håber du vil nyde det, blive glad for det i hverdagen og få lov at lave lidt af alt det du er då god til.

    Kæmpe krammer
    Karen

    SvarSlet
  6. uha hvor spændende - glæder mig til at høre mere - og lækker lækker afskedsgave:-)

    SvarSlet
  7. Held og lykke med dit nye job.

    SvarSlet
  8. Mette t - tak søde Mette :)

    Henny - Tak :) jeg har fået job som tekstil ekspert ved Bon A'Parte i Ikast.

    Anette - det er helt ok at være ved at revne af nysgerrighed. Se ovenfor ;)

    Henny - nej ser man det. Beklager - men jeg ønsker dig al mulig held og lykke ved det næste job du søger.

    Karen - tak søde Karen. Ja, det håber jeg også.

    Katrine - tak tak :) du skal nok høre mere.

    Kirsten - tak skal du have :)

    SvarSlet
  9. Tak Camilla. Jeg vil gøre mit bedste... (og for at det ikke skal være løgn, fik jeg heller ikke dit gamle job :-)

    Men der skal nok komme et job til mig... jeg må op på hesten igen.

    SvarSlet
  10. Tillykke med nyt job! Og held og lykke til Henny! :-)

    SvarSlet
  11. Henny - jamen for fanden da. Hvis vi mødes må du gerne stikke mig en lammer. Pøj pøj med næste jobsamtale :)

    Anne LO - tak skal du have Anne :)

    SvarSlet
  12. Camilla: AHahhahahah, point for dagens absolut sjoveste kommentar. Awesome. :-)

    SvarSlet
  13. ;-)
    Nej jeg bærer ikke nag.. Og du har jo ingen indflydelse på det. Skidt pyt siger jeg bare...
    Jobbet venter på mig derude - jeg skal bare lige finde det...:-D

    SvarSlet