onsdag den 8. december 2010

1 uge senere....

Nu har jeg efterhånden haft 1 uges jubilæum på mit nye arbejde. Det har været en rigtig god start og jeg føler mig rigtig godt taget imod. Søde hjælpsomme kollegaer og dejlige inspirerende omgivelser i et hus (eller rettere 3 huse) der pulserer af aktivitet på mange niveauer.

I dag er det faktisk også et år siden at lille Gustav kom til verden. Det blev fejret med take away fra det nye arbejdes kantine!! Ja, man kan faktisk købe aftensmad med hjem fra kantinen. Så er man da heldig når man kan det. Især når det er til absolut rimelig pris og kvaliteten er rigtig god. I låve it.

Fødselaren havde en god dag, selv om den hovedsaglig blev fejret i dagplejen, da vi jo, begge er ramt af fuldtidsarbejde, og derfor ikke har overskud til at fejre noget som helst på nogen form for hverdage. Al festivitas er henvist til weekenderne. Derfor vil Gustavs 1 års dag blive genoptaget i familiens skød på søndag, hvor vi lige presser en brunch ind i programmet inden den står på ævleskiver, juletræs fældning og marcipankugletrilning. Puha, det er hårdt at være småbørnsfamilie.

3 kommentarer:

  1. Til lykke med yngstebarnet! Af en eller anden grund har jeg troet at det var i morgen... Må hellere lige få ringet til dig en af dagene :)

    SvarSlet
  2. Men tillykke med ham alligevel.

    ps: Bringer den der kantine ud?;)

    SvarSlet
  3. Mette - tak tak. Glæder mig til vi snakkes ved :)

    Husmoder -Tak :) Jeg tror det ikke, men der er en forslagskasse, som jeg gerne lige poster forslaget i bare for din skyld. Du er jo også en presset småbarns-mor.

    SvarSlet