onsdag den 1. december 2010

I dag har jeg så sagt goddag....

...til rigtig rigtig mange nye kollegaer, som alle også virkede enormt søde. Det har været en hektisk dag. Men jeg er blevet taget rigtig godt imod. Der stod blomster på mit nye bord, og der lå også en julefest-invitation på mit bord, sammen med en julegaveønskeseddel, som jeg lige kunne starte med at udfylde.


Jamen jamen, hvor har det da været en hæsblæsende dag.

Og jeg kan trøste mine gamle kollegaer med at deres profeti gik i opfyldelse. De havde nemlig forudsagt at straffen for at forlade dem, ville blive en periode hvor jeg ikke kan forstå noget som helst af hvad der foregår omkring mig, toilettet vil være noget jeg skulle ud at lede efter, jeg vil ikke vide hvem dem der indkalder mig til møde er, eller hvor deres kontorer eller mødelokaler befinder sig. Ja I fik ret! Men jeg har altså fundet toilettet.

8 kommentarer:

  1. Det er dejligt når man føler sig ventet og ikke mindst velkommen. :)) Det lyder som et rigtig fint sted du skal til at begynde dit nye arbejdsliv.

    Hav en god dag i morgen i alt det nye og spændende.

    SvarSlet
  2. Godt at du havde en god dag :) Jeg glæder mig til at høre mere om det alt sammen :)

    SvarSlet
  3. Jamen altså Camilla - hvor er du nu havnet?? Lyder da ikke som et dårligt sted :)

    SvarSlet
  4. Lyder som et dejligt sted. Håber du bliver glad for det.

    SvarSlet
  5. Hej Søde Camilla,

    Skønt du har fundet toilettet, så skal det hele jo nok gå! Og taler af erfaring når jeg siger at du nok skal få lært dem alle sammen at kende. Rundede de 3 mdr.s prøvetid i går! Og blev ikke fyret :o) Kan kun sige at efter 3 mdr er alt meget nemmere, og der ved man hvem der indkalder til møder og hvad man skal snakke om ikke mindst! Men du sove helt sikkert godt de næste mange dage!!

    Kæmpe knus fra
    Badulla ;o)

    SvarSlet
  6. Tillykke med dit nye job - er sikker på at du nok skal finde dig til rette snart...

    SvarSlet
  7. Sikke fin blog du har, er lige blevet fast læser.
    Kig endelig forbi min og deltag i give-away og se endelig også www.kindbynature.dk

    SvarSlet
  8. Ulla v - ja, det betyder bare alt for en god start at mankan se at man er ventet.

    Mette - jeg glæder mig til at fortælle :)

    K - jamen jeg siger bare stor postordrebiks i Ikast!

    Karin - jeg tror det :)

    Badulla - tillykke :) ja, jeg sover fremragende (og tidligt)
    Knus

    Unikarina - ja, det hjælper allerede på det efter den første uge er overstået :)

    Kind by nature - tak tak :)velkommen til :)

    SvarSlet