søndag den 9. januar 2011

Julegave evaluering - Part 3.

Ja, jeg bliver ved gør jeg. Julegave kavalkaden vil ingen ende tage.
Jeg tror ikke det er uden bagtanke at mine drenge har givet mig en LEGO borg i julegave.


Det er Hogwarts. Jeg har længe haft et godt øje til dette LEGO byggesæt. Jeg er nemlig vild med at bygge LEGO. Problemet er bare at jeg helst vil have det for mig selv. Anton og især Gustav roder bare i det og får klodserne væk. Men Anton spørger mig jævnligt, om vi ikke skal samle min borg. Han elsker det lige så meget som jeg. Han siger nogen gange "kom her og sæt dig ved siden af mig". Det betyder at han bare gerne vil have noget nærværd, og at han i øvrigt er træt af at vente på at det kommer af sig selv.

Et andet problem er også hvad jeg skal gøre med den når den er samlet. Jeg har jo ikke lige frem plads til at have en LEGO borg stående.............nogen steder............overhovedet!

6 kommentarer:

  1. Ha ha - fantastisk gave til det indre legebarn :)

    SvarSlet
  2. Nej hvor er det fedt! Den borg ville jeg da elske at få i huset! Flemming har et kæmpe Mærsk skib i Lego, jeg måtte ikke hjælpe med at bygge det :( Jeg elsker også Lego!
    Selvfølgelig hænger dine drenge på mit køleskab :)

    SvarSlet
  3. Jeg synes, at du skulle blive feriebarn her hos os! Så kan du sy med mig og bygge LEGO med de tre andre i familien. Min mand er nemlig også vild med LEGO og har sit eget LEGO-rum. Jeg synes, at du skulle sætte en hylde op over børnehøjde, som i grundmål passer til din borg, så du kan gå og nyde synet og stille dig hen og lege med det.

    SvarSlet
  4. Det er den ultimative gave du har fået der! Nej, hvor godt. :))

    Jeg ELSKER også at samle LEGO, men desværre leger begge mine store børn ikke med LEGO for tiden (men jeg ved det vender tilbage når de engang selv får børn, for man bliver aldrig for stor til at lege med de fantastiske klodser).

    Jeg kan godt forstå at din Anton gerne vil hygge sig med at bygge borgen med dig. Det er nogle skønne stunder man får under sådan et "byggeri".

    Jeg er sikker på, at du nu nok skal finde en god plads til borgen når den er færdig. :))

    SvarSlet
  5. Hos os var det arvingen der fik saadan en borg i julegave dengang den foerste udkom og jeg har ELSKET at bygge LEGO sammen med ham. Den er slet ikke saa stor, saa du finder sikkert en plads :-)

    SvarSlet
  6. Jeg er begyndt at samle borgen. anton hjælper meget flittigt. Det er jo et projekt der kan strække sig overr flere uger, mår man samler en lille smule på det indimellem når man lige har ½ time.
    Uhh, det er hyggeligt.

    Dan og jeg skal også snart have vores eget LEGO rum.

    SvarSlet