søndag den 13. februar 2011

Vinterhygge og kreative drømme


Ja det er faktisk over en uge siden de udkom. De nye kataloger fra Stof & Stil. De er begge to så fine og inspirerende. Jeg har glædet mig til at se dem, og jeg har allerede været ude i butikken for at hente den mest fabelagtige coatede dug til spisebordet. Sådan en kan man ikke undvære med to små leverpostejs-elskende drenge.
Prøv lige at se her....den findes i mange andre fede farver. Men vi kører den sikre sort/hvide konservative stil her på matriklen.


Derudover købte jeg også lidt garn, som man jo aldrig må løbe tør for. Fotomateriale følger senere. Nu skal der planlægges og drømmes.


Jeg kunne sagtens komme på mange ideer til syprojekter. Men mine drenge har altid andre planer for mig.
Anton elsker at spille spil. Og jeg vel gerne spille med ham. OGSÅ det der uendeligt lange spil hvor man skal følge en hulens masse Zoo dyr hjem i deres respektive burer. Det spil er totalt blottet for enhver form for udfordring og spænding, men jeg spiller det alligevel gerne med ham, fordi han elsker det.

3 kommentarer:

  1. Ihh - men skulle du lade dig lokke af andre end de sort/hvide farver til bordet, kan jeg anbefale den smukke "deers in the wood" fra Susanne Schjerning!
    Den pryder nu bordet herhjemme og du drømmer ikke om hvor glad forårsagtig man bliver i aven af at spise leverpostejsmadder på den?!!

    SvarSlet
  2. Hej K :)
    Jeg har allerede "Deers in the wood" den er desværre bare ved at være slidt op af for meget leverpostej med rødbed og for mange ture i vaskemaskinen. Øv.
    Men jeg drømmer nogen gange om samme design i sengetøj. Uhh, hvor ville jeg blive lykkelig.

    SvarSlet
  3. Så tjekker du da bare lige Rikkitikkishop.dk. Der har de det til - seriøst - næsten ingen penge!!
    Det er SÅ lækkert :-)

    SvarSlet