søndag den 20. marts 2011

En af de grove....


Her den anden dag skulle vi rigtig hygge os med noget hjemmelavet smørrebrød, så jeg købte, ikke bare den almindelige peberrodssalat, men noget jeg ikke havde set før. En grov peberrodssalat - stærk revet peberrod i ægte mayonnaise. Uhm, tænkte jeg.

Efter at have smagt på indholdet har jeg et par rettelser til teksten på produktets låg. Der burde stå "Ægte makaroni i hvid creme". Det kom som en kæmpe overraskelse for mig, at der var makaroni i. Og så så meget. Og peberrod smagte det overhovedet ikke af. Det er det mærkeligste produkt jeg har mødt meget længe i mit forbrugerliv. Jeg vil ikke sige, at det er dårligt, nærmere fejlkategoriseret.


Ved at kalde det noget der leder tankerne hen på noget lækkert smørrebrød, kommer sådan en husmodertype som mig fejlagtigt til at købe det. Tænk engang - jeg kunne jo have inviteret gæster!!!

Produktet er skam fint nok. Det skulle bare markedsføres til en anden målgruppe.
Ungkarle!! De ville elske dette produkt. Som tilbehør til pølser, cowboy toast, fiskefingre og forårsruller. Med ketchup "on the side" naturligvis.

Nu er tippet givet videre. God fornøjelse derude.

5 kommentarer:

  1. Ha ha tak for et godt grin. Sikke noget:-)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Øv for en skuffelse - synes også det lyder meget mystisk og egentlig ikke så lækker. Bedre held næste gang med smørrebrød.........

    SvarSlet
  4. Som Gråsteen selv beskriver det på hjemmesiden:


    Varebeskrivelse
    En udpræget fynsk specialitet – IKKE at forveksle med en grovere udgave af den klassiske peberrodsalat.

    Revet peberrod i harmoni med makaroni og mayonnaisedressing, denne stærke kombination med den syrlige mayonnaise er ideel som topping på et stykke med oksebryst.

    Vores mayonnaiser er fremstillet på rapsolie
    ;)

    SvarSlet