tirsdag den 1. marts 2011

Strikkecafé og hysterisk godt selskab i vente

Juhuu, jeg skal da i strikke café lige her og undervises af hende her. Uhu, det bliver hyggeligt. Og prøv lige at spørg om jeg glæder mig. Og det bliver bestemt ikke ringere af, at jeg skal følges med hende her. Årh, hvor er der bare dømt jackpot på alle fronter den dag. Mand hvor jeg glæder mig.

Man kunne jo håbe på at få en eftersidning i det gode selskab. Hvor er det en skam det er almindelig arbejdsdag dagen efter. Ellers kunne jeg godt se noget med noget rødvin og nogle små hapser.

Jeg tror jeg vil foreslå et fortsætterkursus, men med den detalje, at det skal være en fredag.

Ps. har lige talt med Mette/Bettekun - det lød til at der stadig var et par ledige pladser.

6 kommentarer:

  1. Uha, "underviseren" glæder sig også rigtig meget! :)

    SvarSlet
  2. Du kommer da i godt selskab........Kan I ha' en rigtig god hyggeaften.

    SvarSlet
  3. Det bliver da hyyyyggeligt :9
    Jeg glæder mig vildt allerede.

    Karen

    SvarSlet
  4. Sikke et godt selskab du har været i :)
    Hvilken skrifttype bruger du her på siden? Den er skøn, synes jeg.
    Klem fra
    mette b

    SvarSlet
  5. Har set i vores lokal avis at der bliver holdt en strikkecafé mere torsdag d.28-4.

    SvarSlet