søndag den 3. april 2011

Welcome to my castle

Dengang det var jul, fik jeg et LEGO byggesæt af mine drenge. Meget velvalgt gave, at give sin mor når man selv er vild med LEGO. Men mine små krymler havde nok ikke lige regnet med, at jeg ikke sådan havde i sinde at dele. Jeg elsker at bygge LEGO med dem. Men den her Hogwarts borg, kunne jeg mærke at jeg havde meget svært ved at dele med små pilfingre, der faktisk var bedre til at ødelægge end at opbygge.
Men nu er bygningsværket endeligt færdigopført. Vi har holdt rejsegilde, og nu er det tid til housewarming.

Nu står Hogwards i rette sikkerhedsafstand for børn og hunde, oppe øverst på reolen, og der er ingen andre end mig, mig, mig der må lege med den!!!
I hvert fald lige indtil jeg tør op og giver efter for Antons store bedende hundeøjne. "Årh moar, må jeg ikke nok"....(splitte din Hogwards borg ad i atomer).

Den er fuld af fantastisk fine detaljer. F.eks. bevægelig trappe, hemmelige skatte og "træk-ud-ildsted". Desuden er der en fin spisesal, med bittesmå kirsebær og crossisanter.

6 kommentarer:

  1. Den er da helt fantastisk :) Sådan en kunne jeg også bruge! Flemming fik et LEGO skak spil til sin fødselsdag. Sådan et hvor alle brikkerne er lego-figur-vikinger! Det er så fedt! Men den eneste her i huset der ikke spiller skak er mig - men jeg kunne nu godt tænke mig at "lege" med de små figurer :) De er så fine!

    SvarSlet
  2. Julemanden havde for efterhaanden mange aar siden én med til husets yngste - desvaerre, for jeg fik kun lov til at bygge men ikke lege med den. Han var noget aeldre end dine poder, saa det gik godt. Men kors hvor var det svaert for mig at holde fingrene fra den ;-))
    Maaske skulle jeg finde kassen oppe paa loftet og starte forfra ? Soennike er 19, saa med lidt held har jeg borgen for mig selv denne gang :-)

    SvarSlet
  3. Hmmm.. Det lyder som om dine drenge har stået i lærer samme sted som mine drenge. De vil meget gerne give mig et ophold, på en campingplads liiige ved siden af deres ynglings fiskeplads, i FØDSELSDAGSGAVE(og jeg er den eneste i huset, som ik fisker!).
    Tina:-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot.Jeg kan godt forstå at den har fået en plads øverst på reolen.Jeg kan godt forstå at Anton gerne vil have fingrene i den...

    SvarSlet
  5. Den er super flot den borg.

    Da min dreng var lille byggede vi også meget med lego, desværre ender det tilsidst med at flere æsker er blandet sammen i en stor kasse, og nu er det faktisk umuligt at genskabe, har forsøgt engang.

    Lego er en super dejlig ting, dog var drengen min mere vild med playmobil.

    God dag

    Marlene

    SvarSlet