mandag den 2. maj 2011

Hurra for mig....

Jeg er så klar til i morgen. Dan er i Kina og ordne verdenssituationen henne i plastik-branchen.
Gustav og Anton er alene hjemme med mutter, og i morgen er det min 35 års fødselsdag.

Jeg har planer om at vække mig selv med morgensang ved 5.20 tiden. Derefter vil jeg åbne den pakke der kom med posten fra min moster og onkel allerede i fredags. (Ja, jeg har faktisk ikke kigget i den endnu. Jeg har trykket lidt på den....okay - jeg har trykket meget på den, men ikke gættet dens indhold).


Pakken der ankom med en aldeles fornem mellemtid

Så vil jeg vække Gusse og Basse og fortælle dem, at jeg har fødselsdag (tænk hvis de nu har købt en gave, og bare ikke ved hvilken dag det nu var de skulle hive den frem).

Denæst vil jeg aflevere børn her og der i downtown Ikast, hvorefter jeg vil entrere min arbejdsplads, som på en hvilken som helst anden kedelig regnvejrstirsdag. For jeg er ikke typen der har fortjent opmærksomhed på min fødselsdag. Måske en 3-4 uger senere, ville et tillykke være på sin plads.
Jeg er nemlig selv verdens dårligste til at huske andres fødselsdage. Jeg kommer gerne i tanker om det flere dage, ja enddog uger for sent. Og ja, jeg har prøvet at skrive dem ned i en kalender. Men jeg glemmer enten at kigge i den, ellers overser jeg bare det der står deri.

Jeg har i løbet af de seneste par år f.eks. præsteret at glemme op til flere fadder-børns fødselsdage og to 30 års fødselsdage plus alt det løse. Så jeg ligger som jeg har redt. Og jeg lover ikke at blive skuffet - fordi jeg har i sandhed fortjent en dag som alenemor, med opvarmet mad fra dåse og trætte umulige børn der vil s.... på om det så var juleaften.

Jeg lover måske mig selv, at jeg vil blive bedre til at huske andres fødselsdage, men jeg ved inderst inde godt at på lige præcis det punkt er jeg håbløs.
Med dette indlæg vil jeg sluttelig ønske jer alle hjertelig tillykke med fødselsdagen på forskud. Og sende en officiel undskyldning til alle jer jeg har glemt i årernes løb (især til Alice og Kathrine)

8 kommentarer:

  1. Tillykke til dig på forhånd ;0)
    Ha' en dejlig dag i morgen ...

    SvarSlet
  2. Altså Camilla - nu ikke så hård ved dig selv :) Du fortjener en fantastisk dag! Jeg vil ikke sige tillykke endnu, jeg venter til i morgen :)

    SvarSlet
  3. Arj, vær nu lidt god ved dig selv.

    Tillykke med i morgen! (I tilfælde af, at jeg glemmer det...)

    SvarSlet
  4. Jeg håber altså at du bliver fejret med pomp og pragt alligevel. Så et hjerteligt tillykke med dagen i morgen. :))Gid at dine elskede børn hiver noget frem fra gemmerne, at du får et vidunderligt tillykke fra det fjerne Østen og at gaven fra din moster og onkel er ligeså fantastisk, som du har følt den til at være... :))

    SvarSlet
  5. Hej Camilla
    Et stort tillykke med fødselsdagen.Håber du får en dejlig dag selvom Dan ikke er hjemme.
    Knus

    SvarSlet
  6. Ååh nej.. jeg læser om mig selv... det er da SÅ pinligt!
    Jeg skriver selv ALT ned, sætter mobilen på "huske-sms´er" og deslige... men trods ihærdige tips og tricks, så glemmer jeg over samme kam - alles fødselsdag... men nu faldt jeg jo lige over din, så tillykke tillykke, - så har jeg lidt go´ karma igen ;D

    SvarSlet
  7. Men kæmpe hurra og tillykke til dig alligevel - og er sikker på at dem du har glemt allerede har tilgivet dig :-))

    SvarSlet
  8. Åhh Camilla du er allerede tilgivet:-) Håber ikke du er blevet straffet alt for hårdt i dag. Synes faktisk du havde fortjent en dejlig dag med masser af forkælelse;-)

    SvarSlet