torsdag den 22. december 2011

Glædelig for-jul alle sammen

Ja så er jeg tilbage på redaktionen efter en lang tur ude i marken, hvor jeg har indsamlet materiale nok til de næste 100 indlæg. Glæd jer for der er mange historier der vil ud.

Lige nu sidder jeg i min gamle sofa i mit nye hus og venter på at det kan gå hen og blive d. 23 december klokken "lidt over middag". Det er nemlig mig der har tjansen med at modtage og kommentere posten i min afdeling, henne på arbejdsmarkedet den sidste hverdag inden juleferien. Kære postbud lad nu være med at tage for meget med i morgen...'ik. For der er en juleferie der skriger efter at blive holdt.

Der kører allerede kvalmende julefilm i fjerneren. Der er kun et tidspunkt på året hvor jeg kan acceptere kvalmefremkaldende sødsuppe film. Det er ved juletid. Bare kom med dem. De bliver skyldet ned med rigelige mængder portvin og hjemmebagte vaniliekranse. Flet næbbet hvor jeg elsker det.

3 kommentarer:

  1. Godt at se dig tilbage :) Jeg manglede bare lige et billede af din gamle sofa i dit nye hus... Altså sofaen har jeg jo set, det var mere det sidste jeg mente :)
    Hils dine 4 skønne drenge og ønsk dem en lækker jul uden alt for meget kvalme - det er vel ikke dem, der skal se alle de sødsuppefilm i flimmeren :)

    SvarSlet
  2. Rigtig glædelig jul- dejligt med sødsuppefilm i fjerneren når man dejser om foran det efter at have knoklet med mad i kæmpe mængder. Dejligt med vanillekranse til.

    SvarSlet
  3. Mette - ja, jeg gad ikke lige at rejse mig ;) Men det skal nok komme.

    Karin - tak i lige måde. Ja, man må jo holde kampformen ;)

    SvarSlet