mandag den 16. januar 2012

Candice Cooper - my feet are on repeat

Jeg har givet mig selv en julegave. Et par nye Candice Cooper sko. Dvs. at jeg faktisk allerede har ét par. Men de er så skønne at jeg måtte eje et par mere. Og jeg tror godt at jeg kunne finde på at købe et tredje par engang. Candice Cooper er luksus sneakers for kvalitetselskere. I patineret blødt skind - både indvendigt og udvendigt.



Jeg kan godt lide den afslappede stil et par Converse All Stars giver. Det lyder bare som om jeg jeg går rund på to våde karklude, når jeg trækker i sådan et par gummisko. Mine fødder får hedeture bare ved tanken.

Jeg elsker dem allerede. Jeg kan få dem til at passe til alt. Jeans, strømpebukser og nederdel, habitjakke, batikbluse eller tanktop.

Nu har klimaet i det her land bare af at holde sig i skindet, og spare på regn og især sne, så jeg kan komme ud over heden i de nye slangeskindsprægede skønheder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar