søndag den 12. februar 2012

Det er fanden dans'me wellness!

Juleaften 2010 gav jeg Dan et gavekort på et wellnessophold for to personer. Ikke helt uden bagtanke naturligvis. Jeg håbede jo at han ville invitere netop mig med, hvilket han heldigvis også gjorde, da jeg lige gav en hjælpende hånd med at få booket opholdet. Gavekortet udløber sidst i februar i år, så det var ved at være sidste udkald for wellness på det gavekort.
Dan valgte at vi skulle til Børkop på Hotel Comwell. (OBS - Børkop er geografisk placeret meget tæt på Vejle).
Meget nydeligt placeret endda må man sige.



Solen skinnede desværre ikke, men det gjorde ikke noget så længe den udendørs spa var dejlig varm.
Vi fik spa og welness, dejlig mad og vin, og ikke mindst tid til at tale sammen og sove længe. Uhm.
Halvdelen af wellness 'en bestod i, at der var en dejlig ro. Sagte blid musik og rolige omgivelser. Wellness afdelingen var ret lille, men virkede ikke overrendt. Omklædningsrummet var meget smagfuldt indrettet, og der var kun fire brusere, som var opdelt to og to. Dvs. at man ikke skulle stå på "slagteri-række" og udføre intim hygiejne. Det virkede meget wellness agtigt. Sidst jeg befandt mig i en fællesbad situation var i Lalandia. Der er forskel på, at stå og soppe i andres tå-lakrids og tabte plastre, og på at få udleveret badekåbe og slippers. Der er wellness til forskel.

Afkom og hund (der gudske lov er i bedring nu), var på weekendophold hos farfar og Lis. Hvilket de havde glædet sig rigtig meget til.
Det var dejligt at vide, at drengene hygger sig, imens vi tog en pause fra alle vores forældre-pligter. Men det var også skønt at hente dem igen....og stikke sin næse ind til dem og snuse til dem....og kysse dem på håret....og kinderne. Uhm, det er også wellness.


1 kommentar:

  1. Suuuuk! Det lyder totalt skønt! Ja, nu har jeg jo faktisk også sådan et gavekort liggende, så nu skal det vist snart være! :)

    SvarSlet