søndag den 1. april 2012

Rejsegilde

Det blev en temmelig kold omgang at nå her til med haveskuret. Der skete pludselig noget med vejret. Da vi begyndte var der jo dejligt forårsvejr, men rejsegildet blev altså afholdt indendøre, fordi en aggressiv koldfront har hærget prærien de seneste 7 dages tid.
 De indledende øvelser foretages af senior-konsulenten med assistenter (red. svigerfar og eget afkom)

Ja, nu fik jeg nok kaldt det for et haveskur, men læg lige mærke til naboens skur, der i sammenligning med vores kæmpe græsslåmaskine / trillebørs-dobbeltgarage, nærmest kommer til at fremstå som en sød lille æske.

 Rejsegilde. Billedet er taget inde fra huset, pga. de klimatisk fjendtlige forhold.


Var der nogen der sagde ekstrem ingeniør kunst? Jeg kan sy en paspoleret lomme, men det der det syntes jeg er fantastisk. Prøv lige at se engang.....støttebjælker til at afstive konstruktionen, inden den bliver endelig fikseret!!!!
Det lærer man altså ikke på håndarbejdsseminariet.

 Den lokale bygningsinspektør tjekker lige forholdene. Han er altid på udkig efter nye steder at plante et visitkort.

Denne her fætter er en flagstangsfod. Den skal bare lige plantes, og så skal der lige knaldes en stang på. Hvor er det dog belejligt. Jeg kan mærke min fødselsdag venter på mig allerede. Forude. Der henne i maj. Den bedste måned på hele året. Jeg glæder mig.

Det er seniorkonsulenten der har sørget for kransen til rejsegildet. Det ser rigtig godt ud, og jeg blev meget glad og overrasket over hans opfindsomhed. Når man kommer tæt på kan man se ,at der er grankogler og sløjfer på. Lige i min ånd, at bruge tingene mere end én gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar