torsdag den 10. maj 2012

Nu skal I bare se en velsmurt maskine

Sådan her endte mit bryggersprojekt med vasketøjs poserne. Det der med sejlringene i metal måtte jeg opgive. I stedet valgte jeg at sy små kraftige stropper i poserne.




Her hænger de så. De væghængte tørrestativer kan naturligvis foldes sammen ind imod væggen. Det er så smart.

Printet er lavet med almindelig stof-tryk-farve. Vaskebalje-motivet er tegnet i hånden, tal og bogstaver er kreeret på computeren. Alt blev skåret ud i en kraftig plastiklomme og printet med en stencilpensel af 3 omgange. Først baljen, dernæst tallet og til slut bogstaverne.





Det der har voldt mig flest problemer var faktisk udformningen af poserne og hvordan de skulle hænges op.

Nu hænger de der, og så må vi se hvordan de klarer sig. Indtil videre fungerer det fantastisk godt.


Her ses den modsatte ende af bryggerset, hvor der ligger frisk nedtaget og nyvasket tøj, lige til at tage på og svine til igen. Mit bryggerrs er en evighedsmaskine.....en velsmurt evighedsmaskine.





4 kommentarer:

  1. Hvor er det en god ide, og super flot ser det også ud.
    Ha en dejlig dag.
    Hilsen Birthe

    SvarSlet
  2. Molly My Tak for kommentaren :) God dag til dig også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor har du købt de væghængte tørrestativer?
      Helena@faarups.com

      Slet
  3. Hvor har du købt de væghængte tørrestativer?
    lindgaard85@hotmail.com

    SvarSlet