lørdag den 5. maj 2012

Tak for en dejlig fødselsdag

Det var en tåget morgen i torsdags. Det var den 3. maj. Min fødselsdag. Drengene hejste flaget i den nye flagstang for aller første gang. For mig. Jeg stod inde i og kiggede ud på dem.
Vejret blev op ad dagen, nok det bedste 2012 endnu har præsteret til dato.

Jeg glæder mig barnligt meget til min fødselsdag hvert eneste år. Jeg beslutter tit, at nu vil jeg ikke nævne min forestående fødselsdag med et eneste ord. Men jeg kan ikke. Jeg glæder mig til morgensangen, opmærksomheden, kagen, gaverne og alle lykønskningerne der strømmer ind i løbet af dagen.

Den opmærksomme læser vil bemærke det nu næsten færdige haveskur til venstre i billedet.

På den anden side når dagen er omme, trænger jeg også til at falde lidt i med tapetet igen. Så er det dejligt at min årlige helt personlige mærkedag er omme.

Min fødselsdag blev fejret på restaurant Bones. Meget lidt feinsmecker-agtigt vil nogen måske mene, men meget velvalgt, når man medbringer to styks afkom på henholdsvis knapt 5 og knapt 2½ år, der ikke just opfører sig som kronprinse-afkom hele tiden. Det gør ikke noget at man sidder og sviner, og råber lidt højt. De søde tjener-piger kommer bare at tørrer op efter én, og de andre gæster råber også lidt højt ind imellem. Det er helt ok. Dejligt sted.

I dag har jeg siddet på min plads, på lammeskindet, i køkkenet og nydt tilværelsen og mine fabelagtige fødselsdagsgaver.

Te kande fra Menu

Super lækkert håndværk lavet med LÅVE fra hende her


Vaser der der pynter på "moren og lillen" måden.


Skøn med skøn på siger jeg bare. Tak for en dejlig fødselsdag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar