søndag den 24. juni 2012

Frilandsgrise søges - perfekte forhold haves

 Ja, ved første øjekast ligner det en strandbred.

 Men det er det altså ikke.

Hvis vejret var dårligt  i går på Sankt Hans aften. Så har det været virkelig dårligt i dag. Billederne er taget i de ca. 30 sek. der gik fra den ene byge endte til den næste begyndte.

Med hensyn til fremdriften på anlægsområdet, så er status så godt som 0. Helt nøjagtige status er: havemand er taget til Mallorca. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Min tålmodighed hænger i laser. Jeg er tom for seriøse ord. Men jeg overvejer at anskaffe mig en flok frilandsgrise, bare for at få noget aktivitet på matriklen. Det her går bare alt alt for langsomt.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes du skal anskaffe dig en stak gule plastic ænder som kan svømme i pytterne... Det ville også give lidt farve i haven :)

    SvarSlet
  2. Ja, det var en rigtig god idé. Måske nogle flydelys på en vindstille aften også ville pynte.
    Off I go - jeg skal i Føtex.

    SvarSlet