tirsdag den 18. december 2012

Nu med egen Gudrun

Nissen huskede mig. I sidste uge lå der to biografbilletter til Hobitten i Mors julesok.
Det var en god film. Det var dejligt at være tilbage i Tolkiens univers. Jeg har aldrig læst nogen af bøgerne, og har egentlig heller ingen intentioner om nogensinde at gøre det. Jeg kan lide at se film. Jeg kan også lide at læse bøger.....jeg gør det bare ikke særlig tit. Det er nemmere at se en film imens man strikker frem for imens man læser.

Gudrun er forresten blevet færdig. Vasket i sæbespåner er hun blevet. Og spændt ud med nåle. Hun kradser stadig, men det generer mig ikke. Jeg er helt vild med hende. Vi klæder hinanden godt. Hendes blå farve, og mit hår står bare godt til hinanden.



Hun er varm, men meget tæt siddende. Faktisk skulle hun ikke have været spor mindre. Jeg vil nærmest sige at hun passer lige præcis. Jeg skal i hvert fald ikke have en brystforstørrende operation, for så går det da ud over størrelsen på de midterste stjerner.

7 kommentarer:

  1. Uhmm, din Gudrun er rigtig lækker, hende skal du nok blive glad for

    SvarSlet
  2. Herligt at læse om dine sweater genvordigheder

    SvarSlet
  3. Den er total sej! Og hvor er du heldig med din julesok :) Du skulle nu alligevel kaste dig over bøgerne! Det er fantastisk læsning :) Jonas er gået i gang med Hobitten, og vi skal ikke se filmen før han er igennem bogen :)

    SvarSlet
  4. Super super lækker! Skønne farver. Sidder perfekt.

    SvarSlet
  5. Gudrun er blevet super flot. Den kan du godt være stolt af!

    SvarSlet
  6. Tak for alle roserne :)
    Mette - ja, Hobitten er nok et godt bud på en bog til mig. Vi har den stående på hylden. Så jeg går og kigger lidt på den.

    SvarSlet