mandag den 11. marts 2013

Jeg er for nem

Jeg er jo sådan en nem forbruger. Lad de rigtige personer vise mig noget og jeg er straks solgt.
Tag nu for eksempel alt det lækre daily junk man kan købe hos Wenche lige her. Jeg har naturligvis været der, og anskaffet mig det fine hobbyblad "Kleinformat", som jeg jo godt vidste var på tysk, og som jeg jo egentlig ikke har noget at bruge til. (Jamen helt ærligt, der er en 6 siders billedreportage om hvordan man bygger en papkasse om til et legehus. Det kunne jeg nok godt lige have klaret uden så lang en manual) Men det er et lækkert blad. Og det er noget helt ualmindeligt lækkert dims. Klister-dots og PINK nylonsnor. Total god stil der.....som jeg holder uden for drenge-rækkevidde. Ellers ved jeg godt hvor de dots ender.....over alt.


Jeg har desuden været mere en uhyggelig tæt på bare at bestille det legendariske duft fænomen Molecule 01 på nettet. Helt uden at have prøvet den først. Det er den duft, der ikke er en parfume. Men noget væske uden duft, der eftersigende skulle udvilke den mest fantastiske og personlige duft ud fra ens egen kropsduft, når den kommer i berøring med huden.

Det var på nettet jeg havde læst om Molecule 01, og jeg havde kigget i nogle forskellige butikker efter den. Til sidst fandt jeg den i Salling i Aalborg. Den kostede vist 600,- så jeg tænkte at jeg nok hellere lige måtte låne et lille pift inden jeg fandt dankortet frem.

Og gudske tak og lov for det. For når det stads kom i kontakt med min hud, udviklede den ikke som forventet en duft af gudinde. Jeg kom nærmere til at lugte sådan......lidt harskt. Både Dan og min mor gav mig ret. Jeg mere lugtede end duftede.
Det kunne jeg faktisk godt gå hen og blive lidt småmopset over. At min helt egen personlige duft......er gammel og harsk. Hrmf!! Godt jeg ikke fik kastet penge efter det sprøjt.

Det vil faktisk sige at jeg har 600,- der stadig brænder i min lomme. Så bare præsenter mig for noget på den helt rigtige måde, så er jeg klar til at redde Danmark ud af den økonomiske krise. Katjiiingggg.

6 kommentarer:

  1. Nice sager du har fundet der.
    Jeg har også købt bladet....bare sådan for inspirationens skyld :)

    God dag derude

    Karen

    PS. savner dig på jobbet.

    SvarSlet
  2. Hej Karen :-)
    Ja er det ikke fantastisk lækkert dims.
    Jeg savner i sandhed også dig, min gamle sparringspartner. Sjældent har jeg sparret så godt med nogen.
    Knus Camilla

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. jeg kom sådan til at grine....at din egen duft var harsk....tak for et dejligt fredagsgrin og så ved jeg da at jeg ikke skal købe den slags :-)

    SvarSlet
  5. Kob Koon Kaa - Velbekomme :) glad for at kunne more. Jeg tror bare du skal prøve den. Du kan umuligt komme til at lugte så grimt som jeg gjorde. Andre er eftersigende kommet til at dufte himmelsk.

    SvarSlet
  6. øhh jeg kom til at dufte af grantræer, og velatmærke ikke på den fede måde. Så jeg sparede også lige en pæn klat penge.

    SvarSlet