søndag den 7. juli 2013

Nu med stativ !

Jamen hvor heldig har man lov at være. Knapt nok havde jeg uploaded forrige indlæg, før posten stod ved min hoveddør for at aflevere en pakke fra Faster Mette. Hun syntes da også at jeg trængte til et stativ til mit kamera.




Nu er jeg et gadget rigere. Som min hardcore (som-i-virkelig-hardcore) fotograf-kammerat Steffen P. engang har sagt til mig "Nikon er et livsprojekt". Hver gang man har skaffet sig et nyt stykke tilbehør, melder trangen til et endnu et.
Gudske tak og lov for at fotografering foregår digitalt nu om stunder, ellers havde jeg sikkert bygget et af børneværelserne om til mørkekammer.
Normalt kan udstyr af diverse teknisk art, så som iPhones, tablets og den slags, ikke hidse mig op. Men jeg kan blive helt svedig i håndfladerne af, at tænke på et nyt objektiv eller et UV filter til mit kamera.

Tak Faster Mette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar