søndag den 20. oktober 2013

Efterår + hvad f..... sker der med blogspot?

Efterårsferien går på held og det samme gør det fine vejr. Der er nu udsigt til regnvejr i massive mængder.
God timing må man sige. Vi holder fri når det er godt vejr og går på arbejde i regnvejr.

Vores ferie startede hjemme i Aalborg, hvor vi sammen med mormor tog på tur til Lille Vildmose med kaffepause i det fri.

Lagkage med hånd "kærnet" flødeskum. Jo der var bid i det skum. Mums.
Himmerland set fra Lille Vildmose Centrets udkigstårn
Lille Vildmose centret der ligger lige der midt i naturen

Dette indlæg var egentlig tænkt meget længere. Men nu har jeg siddet og bakset med at få billeder og tekst til at placere sig i den rækkefølges om jeg har udtænkt, og ikke den som en eller anden ondsindet PC ånd har i tankerne. Efter 1 time og 45 min. kaster jeg nu håndklædet i ringen. Jeg gider ikke mere. Jeg har prøvet både Internet Explorer og Google Crome. Explorer var fuldstændig umulig at håndtere noget som helst i. Crome var lidt bedre. Men dog stadig et mareridt. 

Hvis nogen har et forslag til hvad der skal til for, at erhverve sig muligheden for at oprette indlæg i blogspot, så modtages disse med kyshånd. 


2 kommentarer:

  1. Pas - det driller ikke mig, så kan desværre ikke hjælpe

    SvarSlet
  2. Hej Karen Elisabeth - jeg tror faktisk at det var en fejl 40 der var tale om i dette tilfælde.
    Jeg prøver at stramme op ;)

    SvarSlet