tirsdag den 29. oktober 2013

Kendisser - ja det er noget vi vader i her på egnen

Så har jeg igen været ude i stalking genren. Denne gang er det kendis-veninderne Susanne og Karen, der kom så tæt forbi mig på deres vej, at jeg nærmest ikke behøvede at rejse min trætte småbørns-moder-krop fra divaneseren. Personaleforeningen på mit arbejde havde da virkeligt revet sig, og sørget for kendisbesøg på en ganske almindelig hverdagsaften. 



Jeg mødte op kl. 19.00 det er da klart. Det samme kunne desværre ikke siges om Karen, der kom ½ time for sent. Men skidt nu med det, der var jo ikke nogen af de fremmødte der skulle andet alligevel.


Her står stakkels Susanne og træder vande, imens hun ventede på at hendes foredragspartner havde i sinde at indfinde sig på jobbet. Bid mærk i at vi virkelig havde fundet den smarte termokande frem den aften.
Nej, de der Rosendahl kander, de er kun til de fine gæster.

Her kom hun så - Karen. Det var dejligt at se et menneske der ikke belaster sig selv med anger i sådan en situation.


Nå men så blev de jo begge to det der svarede til den tabte tid, i sidste ende. Da foredraget, bygget op omkring tv programmerne "Mormors bordel", sluttede planmæssig, havde vi alle fået et godt grin. Jeg har ikke selv set programmerne, men jeg fandt god underholdning i foredraget alligevel. 
For min skyld kunne de have talt om hvad som helst. Det var egentlig dem jeg var kommet for at se og ikke mindst høre. Hold nu kæft hvor kunne de snakke. Og især Karen kunne råbe, så man blev helt bekymret for lille skrøbelige Susanne. 

1 kommentar:

  1. Uha :) Jeg har virkelig forsøgt at se et helt program med de to... Men jeg kan simpelthen næsten ikke tåle synes af "hende der kom for sent" :) De er sikkert meget sjove, men i så fald er jeg slet ikke sjov nok! :)

    SvarSlet