mandag den 21. oktober 2013

Op på hesten igen - nu med Anne Mad


Jeg har nu fundet ud af at Google Chrome muligvis er svaret på, mine i går nævnte, teknologiske pinsler.
Derfor giver jeg bloggen endnu en chance inden jeg stikker ild til den og begraver den for evigt.

Det går tilsyneladende meget godt....i hvert fald på den tekniske front.

Jeg har da både fået placeret et billede af nogle ganske danske grøntsager og af en vaske ægte kendis, som jeg også mødte på min vej igennem efterårs-ferie-landet.

Ren Morten Korch kost
Hammerum Agro Skole nær Herning, fejrede sit 75 års jubilæum med at holde åbent hus for revl og krat.
Her kunne man få sin lyst styret i flere forskellige retninger - bl.a. ponyridning, hyrdehunde-opvisning, snobrødsbagning, kartoffelskrælning, traktorkørsel og meget meget andet. Der var også et lille udvalg af lokale gårdbutikker repræsenteret, som naturligvis var klar på en lille snak om hvordan produkter skabt med hjertet, vil fylde både mave og sjæl med al skins lyksageligheder.

Drengene var meget optaget af alle de spændende ting der skete rundt omkring landbrugsskolen. Anton gik i alvorlige tanker, om et evt. fremtidig karriere skifte fra Legomand til landmand. Der er sået tvivl i hans sind kan jeg fornemme.

Selv kom jeg nok mest for at stalke hende her.....
Ja, dem der ikke kender damen på billedet her, de skulle skamme sig....eller se noget DR

Ha ha, jeg har nærmest snakket med hende. 

Mig: "Anne"

Anne: (Vender sig om imod mig)

Mig: "Må jeg tage et billede af dig?"

Anne: "Ja"

Hårh hva' siger I så?
Jow jow. Velkommen til uldjylland. Finere fås det ikke når der skal fremstiles smagsprøver.

Så er det tid til traktor-tur. Meget stor oplevelse for to små drenge.

3 kommentarer:

  1. Jow jow, Anne kan det der med mad, ingen tvivl om det.
    Jeg bruger Chrome til alt og har gjort det længe. Jeg var træt af jævnlige problemer med Windows, Chrome har fungeret super fint for mig i et par år

    SvarSlet
  2. Sejt :) Tænk at du har snakket med Anne! :)

    SvarSlet
  3. Lydert - Ja Windows er da godt nok problemer med problemer på efterhånden. Jeg tror jeg har fundet løsningen der redder bloggens liv.

    Mette - ja, misundelsesværdigt ik'?

    SvarSlet