lørdag den 23. august 2014

Jeg ved godt at det er for meget forlangt....

....men kom nu med noget mere sommer. Jeg magter ikke hvis efteråret skal starte allerede nu.

Vi har haft en fantastisk sommer. Vejret var som timet efter vores sommerferie. 
Den første uge i sommerhus i Nordjylland. Jeg havde skam mit kamera med......jeg havde bare glemt batteriet i opladeren derhjemme. Så jeg sled mig igennem en hel uge, kun bevæbnet med kamerat i min mobiltelefon. Nu vel - det er en iphone. Jeg burde ikke klage, men det satte virkelig min fotoglæde på en prøve. Det bedste var dog at jeg slap for at slæbe på min spejlreflekskamera.

Den første - og mest begivenhedsrige uge i vores sommerferie, er derfor kun meget sparsomt foreviget.
Jeg vender muligvis tilbage til dette emne når jeg engang får bakset billederne fra højteknologisk mobillos, over i lavteknologisk PC (læs: det sker sandsynligvis aldrig).

Indtil da bringes her et mini potpourri af sommerøjeblikke fra 2014.


Øverst fra venstre: Anton med pandekage, tur til Fur, Uffe der nyder at familien står til disposition HELE dagen, ny anlagt bålsted i have indvies, purpur solhat der var så venlig at blomstre lige der i min have og til  sidst - solnedgang over Ikast aka Danmarks røvhul. Så er det da ikke så slemt endda.

3 kommentarer:

  1. Dejligt at se jer i Nordjylland i sommer :)
    PS: Gad vide, om man ikke også kan mødes på andre tider af året? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde :) ja vi er faktisk ikke særlig gode til det der med at mødes. Jeg tror vi skal have en shoppetur i Aalborg snart. Sådan en med indbygget kaffe og kage :)

      Slet
  2. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlet